از زمانی که دوربین عکاسی به گوشی‌های موبایل اضافه شد، تا به امروز، می‌توان گفت که بطور پیوسته این تکنولوژی در حال بروزرسانی، بهبود و افزایش کیفیت بوده است. با گسترده‌تر شدن استفاده از موبایل و همچمنین قدرتمند شدن دوربین‌های این دستگاه‌ها، روز به روز به تعداد موبایل گراف‌ها (عکاسان موبایل) افزوده شد.

عکاسی با استفاده از تلفن همراه، نه تنها برای آن دسته از علاقمندان به عکاسی که دوربین حرفه‌ای ندارند، مناسب و کاربردی است، بلکه خیلی از مواقع به کمک عکاسان حرفه‌ای آمده، تا زمانیکه دوربین‌های DSLR خود را به همراه ندارند، بتوانند با دوربین موبایل، لحظه‌ی مورد نظرشان را به ثبت برسانند.

به وجود آمدنِ برخی نرم‌افزارهای ویژه برای عکاسی با دوربین موبایل، سبب شده تا علاقمندان به این حرفه، بتوانند هنگام عکاسی با موبایل، همانند دوربین‌های DSLR، مواردی مثل سرعت شاتر، میزان گشودگی دیافراگم و همچنین ایزو (ISO) را تغییر داده و عکس مورد نظرشان را با آن تنظیمات مشخص ثبت کنند.

آموزشگاه تخصصی عکاسی و تصویربرداری سرو با برگزاری دوره “عکاسی با موبایل” در شهر اهواز، به این نیاز عکاسان آماتور و همچنین عکاسان حرفه‌ای پاسخ داده و این دوره آموزشی را بطور کامل برگزار می‌نماید.


جهت ثبت نام در دوره‌ی آموزشی عکاسی با موبایل، فرم زیر را تکمیل فرمایید.

عکاسی با موبایل